piątek, 24 maja 2013

Nowy wygląd bloga + KONKURS/GIVEAWAY


Doskonale zdaję sobie sprawę, że stylizacja jest totalnie nieadekwatna do pogody panującej za oknem, ale postanowiłam przelać trochę słońca do posta ;) Dzisiaj w troszkę delikatniejszej, zwiewnej i totalnie dziewczęcej wersji. Bez zbędnych dodatków, makijażu i wszystkich ceregieli. Takie małe urozmaicenie z mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :) Jak widzicie nawet szata graficzna bloga nabrała kolorów i chęci do życia. Spotkałam się z opiniami, że poprzednia była trochę ponura - to fakt. Poszłam w odcień mięty, jakoś mam dziwny sentyment do tego koloru. Czekam na wasze opinie :*

top - H&M / spódnica - H&M / okulary - Firmoo

PRZYPOMINAM O KONKURSIE Z OASAP! 
DO KOŃCA JESZCZE 2 DNI!
ZGŁOSZENIA TUTAJ

OASAP GIVEAWAY HERE 

33 komentarze:

  1. śliczna jest ta spódniczka i bardzo ładny, wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look, przyciąga wzrok!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, set bardzo świeży i wiosenny!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta spódniczka *.*
    ile za nią zapłaciłaś, bo jest ślicznaaa!!!! :*

    Zapraszam
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że nie znajdziesz jej już w H&M, bo kupiłam ją jakieś 2 lata temu na wyprzedaży po 20 zł ;)

      Usuń
  6. Śliczne słoneczne zdjecia. :)

    Zapraszam
    http://loveemydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wyglądasz, też organizuję konkurs z Oasap, zapraszam :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny blog,

    pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    wywiady, fotografia http://erykminefreedom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, obserwuję! :)

    zapraszam, kaarolajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto, ale jakże pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look! Wszędzie szukałam takiego topu ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygladasz kochana! przynajmniej ciebie można napotkać odrobinę słońca ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz cudnie! Tak słodko i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  14. PS Jeśli masz wrażenie, że przydałaby Ci się nowa para butów to wpadnij na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, wyglądasz prześlicznie. Tak delikatnie. A wygląd bloga bardzo na plus :)) Podoba mi się!
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna koszulka, kojarzy mi się z latami 90., z takim starym filmem. Przecudna stylizacja, mimo że bez wielu dodatków. Pewnie niejeden chłopak się za Tobą ogląda gdy idziesz tak ubrana :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne okulary ! i koszulka, niby prosta ale ma cos w sb :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look beautiful in your outfit! The skirt is lovely! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC”(Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  19. wonderful outfit! Love the skirt very much! you look wonderful in it!
    (giveaway on our blog)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love giveaways!! :) xx

    P.s May I invite you to my giveaway?

    Click here to win a $100 voucher to Chicwish.com!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś gwiazdą !!!
    Napisz proszę jaki lubisz kremy brązujące do twarzy, bo zastanawiam się jaki kupić??
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Nie używam podkładów itp, ostatnio zakupiłam w Rossmannie kryjący krem antybakteryjny (odcień Wanilia 01), bo sama eksperymentuję i szukam idealnego kremu bb. Cena jest niewielka dlatego się skusiłam, jestem z niego całkiem zadowolona, bo nie oczekiwałam po nim cudów ;)

      Usuń